20 listopada 2013

5x10 The Frozen Lake - informacja prasowa, zapowiedź, zdjęcia

Callen i Sam korzystają z pomocy Gurkhów, elitarnych nepalskich żołnierzy, specjalizujących się w walce na noże, przy poszukiwaniach zaginionej pamięci USB. W tym samym czasie Kensi i Deeks próbują odnaleźć równowagę w swoim związku.





Występy regularne:
Chris O’Donnell (NCIS Special Agent G. Callen)
LL COOL J (NCIS Special Agent Sam Hanna)
Linda Hunt (Henrietta "Hetty” Lange)
Daniela Ruah (NCIS Special Agent Kensi Blye)
Eric Christian Olsen (LAPD Detective Marty Deeks)
Barrett Foa (Tech Operator Eric Beale)
Renée Felice Smith (NCIS Intelligence Analyst Nell Jones)
Miguel Ferrer (NCIS Assistant Director Owen Granger)

 
Występy gościnne:
Ernie Reyes Jr. (Jemadar Thapa)
Anna Khaja (Talita Pambakian)
Christian J. Meoli (Thug 1)
Chris Warner (Thug 2)
Fouad Hajji (Shooter 1)
Brennan Feonix (Paramedic)
Madailin Rose Pot (Young Girl)


Scenariusz: Dave Kalstein
Reżyseria: John P. Kousakis






źródło: SpoilerTV 

6 komentarzy:

  1. Hah i doczekałam się tego odcinka :D Mam nadzieję że będzie ekscytujący. Zozol

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie?!
    Podobno, na niektórych stronach pisali że w 5 sezonie ma się pojawić były narzeczony Kensi chciałabym się dowiedzieć czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shane Brennan w jednym z przedsezonowych spoilerów zdradził, że myśli nad wprowadzeniem postaci byłego narzeczonego Kensi i że być może będzie on podobny do Deeksa. Czy jednak zdecyduje się na taki krok, czas pokaże :)

      Usuń
    2. Dzięki;)

      Usuń
  3. Kurczę, chciałabym żeby go wprowadzić, byłoby tak romantycznie no i Deeks musiałby być zazdrosny o Kensi, ale ona wybrałaby jego (Deeksa). Uwielbiam takie historie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jedynie nadzieję, że nie rozbiją tego duetu:<
    Trzy sezony z hakiem czekałam na rozwinięcie wątku i nie marzy mi się teraz patrzeć, jak wszystko się rozpada...

    OdpowiedzUsuń